نمایش ماشین چاپ فلکسو هیبریدی MPS

MPS یک ماشین فلکسو جدید با چاپ جوهر جت بسیار با کیفیت دارای 6 رنگ و گزینه رنگ سفید را رونمایی کرد . این راه حل چاپی هیبریدی به کانورترها ظرفیت چاپ جدیدی را می دهد که تلفیقی از تکنولوژی های متداول و چاپ دیجیتالی است. با اپراتوری که بر روی آن چه MPS به خاطر آن شناخته شده است تمرکز می کند.

در کنار این ماشین هیبریدی جدید ، MPS دو ماشین چاپ دیگر را هم در Labelexpo Europ به نمایش گذاشت : نسل جدید ماشین چاپ فلکسو EF Neo و ماشین لیبل EB .

EF Neo به طور کامل دارای مشخصات تکنولوژی servo drive جدید ، نرم افزار چاپ جدید ، سیستم کنترل کشش وب طراحی مجدد شده و کنترل پنل و صفحه لمسی بزرگتر است .  منوی پنل اپراتور ، دکمه ها و آیکون ها دوباره با طرح بندی مدرن ، جدید و آسان طراحی شده اند . تولید بیشتر در سایه ترکیب تکنولوژی servo drive جدید با رابط  اپراتوری بهبود یافته به دست می آید . در زمان رونمایی در Labelexpo چندین نمونه نمایشی از ماشین چاپ EF Neo ارائه شد که چاپ بسیار عالی با کمترین کشش وب را در معرض نمایش گذاشت .

ماشین چاپ لیبل EB بسیار ایده آل برای لیبل های کوچک و بزرگ است که هر اپراتوری می تواند با آن لیبل های با کیفیتی را که هم برای اپراتور آسان است و هم در هزینه صرفه جویی می کند تولید کند.

نتایج همکاری های جدید با شرکایی که پیشگامان این صنعت هستند مثل همکاری تکنولوژی با GEW برای سیستم خشک کردن UV/LEB هیبریدی بر روی Kocher & Beck ، EF Neo برای واحد جدید و تمام اتوماتیک تغییر سریع قالب و AVT برای سیستم  PrescoNW جهت فرایند تمام اتوماتیک اعمال فشار بر روی ایستگاه های چاپ ، در Label-expo اروپا نشان داده شد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱