چگونه در زمینه دستگاه لیزر و حکاکی نورا نوین تاک سرمایه گذاری کنیم؟

چگونه در زمینه دستگاه لیزر و حکاکی نورا نوین تاک سرمایه گذاری کنیم؟

فناوری به مرحله ای رسیده که افراد معمولی می توانند دستگاه برش لیزر را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند، اگر شما دراین زمینه کار می کنید و قصد ارتقاع با سطوح بالا تر یا دیگری را دارید و یا اگر در زمینه برش و حکاکی تازه کار هستید گزینه هایی دیگری هم وجود دارد و اینجاست که ما وارد می شویم.
اگر در صنعت چاپ و تولید کار می کنید، برش لیزر و حکاکی متفاوت است.
اینجا اغلب شما با اجسام سخت و نرم که اگر با درستی حکاکی نشده باشند، می شکنند کار می کنید.
با توجه به این اطلاعات جدید ممکن است شما هیچ آگاهی از اینکه چکاری باید انجام دهید، ندارید و اینکه چه مقدار باید هزینه کنید و چه کسب و کاری برای شما مناسب است. با توجه به اینکه شما یک دستگاه حکاکی برای استفاده به صورت شخصی یا حرفه ای می خواهید باید این نکات رو هم در نظر بگیرید.

1- قیمت

- چقدر می خواهید بودجه برای خرید قراردهید؟

قیمت دستگاه های برش لیزر و حکاکی که ما پوشش می دهیم در محدوده 3000 تا 10000 دلار می باشد. همانطور که مشاهده می کنید تفاوت قابل توجهی در قیمت وجود دارد. 

حالا حتی اگر شما دنبال تجهیزات با کیفیت می گردید این به معنی نیست که نیاز به تجهیزات بالای 10 هزار دلار دارید . در حقیقت شما می توانید بهترین گزینه را در حد چند صد دلار برای کار خود پیدا کنید. به طور معمول ایده ی خوبی هست که یک نظر یا ایده راحت برای اینکه چجوری پول یا بودجه خود را هزینه کنید داشته باشید.

2- مطابقت نرم افزار

با یک دستگاه برش لیزر و حکاکی ، شما یک یا دو گزینه خواهید داشت. اول اینکه باید تمام کارهایی که داخل نرم افزار قرار دارد دقیقاً حکاکی شود.
اگر شما چیزی رو در نرم افزار CAD یا ADOBE PROPERTY ایجاد کرده اید می توانید آنرا برای حکاکی به دستگاه انتقال دهید.
معمولاً کار با نرم افزار هزینه را کاهش می دهد ، اما ممکن است توانایی و خلاقیت شما کاهش پیدا کند، زیرا مجبور به کار در یک نوع مدل طراحی و فونت هستید.

3- انتخاب مواد

- چه ماده ای را برای کار انتخاب کنیم؟

اکثر ماشین های برش لیزر و حکاکی که بر روی اجسام نرم کار می کنند، مثل چرم یا قطعات شیشه ای که روی لیوان های ماگ استفاده می شود. نوع دیگر این ماشین ها هم روی آهن کار انجام می دهد. این موضوع نقش بسیار بزرگی در انتخاب نوع ماشین حکاکی شما خواهد داشت.
اگر می خواهید روی فلز حکاکی کنید، باید ماشین ویژه این کار رو تهیه کنید و اگر می خواهید روی چرم و مواد نرم حکاکی کنید ماشین ویژه این کار را در نظر بگیرید.
اینجا دقیقاً جایی است که باید بدانید اولین برنامه شما برای کار چیست، در غیر اینصورت شما با ماشین حکاکی و برش لیزری مواجه می شوید که آنچه را شما لازم دارید انجام نمی دهد.

4- چگونگی اتصال 

- چگونه ماشین حکاکی لیزر به کامپیوتر متصل می شود؟

این موضوع ممکن است برای بعضی آنقدر مهم نباشد در حالی که برای بعضی دیگر اهمیت زیادی برخوردار است.
در اکثر مواقع می بینید که اتصال USB وجود دارد در صورتیکه بعضی از دستگاه ها با بلوتوث یا رابط (2/4 GLT) بی سیم متصل می شوند. اگر اتصال با سیم (USB) ندارید مشکلی نخواهید داشت ، در مواقع دیگر اگر می خواهید فضای کار خود را آزاد کنید باید از دستگاهی که از تکنولوژی بی سیم برخوردار است استفاده کنید.

5- سایز

- چه فضایی را برای کار نیاز دارید؟

شما به چیزی نیاز دارید که روی میز کار شما قرار بگیرد و یا راحت تر هستید که با یک دستگاه برش لیزر مستقل که خود به اندازه یک میز هست کار کنید. زمانی که قیمت افزایش پیدا می کند ویژگی های آن هم افزایش پیدا می کند و می بینید که خیلی از این دستگاه های گرانتر بسیار سنگین و بزرگ هستند. اندازه ماشین حکاکی توسط عکسهای این ماشین مشخص نمی شود، پس با نگاه کردن به مشخصات از ابعاد محصول مطمئن شوید.
شما به UPS در محل کار خود نیاز ندارید، فقط برای اینکه بدانید در محل کار شما دستگاه رد می شود نیاز به دانستن اندازه و ابعاد دستگاه دارید.
قبل از سفارش و خرید کردن ابعاد را بپرسید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱