نکات مهم قبل از خرید دستگاه لارج فرمت فلت بد

قبل از خرید دستگاه لارج فرمت فلت بد (Flat Bed) باید نکاتی را در نظر داشته باشید که ما در اینجا نکات را در قالب سوال برای شما شرح می دهیم:
سرمایه گذاری در مورد دستگاهی که بالقوه می تواند با هزینه یک ماشین لوکس رقابت کند، اقدامی است که در آن قطعا نباید عجله کرد. بازده بالقوه سرمایه گذاری برای تجارت شما می تواند بسیار زیاد باشد به شرط آنکه چاپگر مناسبی پیدا کنید.
از قیمت گذاری تا هدف، ما ۹ سوال اصلی را جمع آوری کرده ایم که باید هنگام جستجوی دستگاه چاپ فلت بد (Flat Bed) صنعتی جدید به آن ها فکر کنید.

 

1- قیمت دستگاه های فلت بد (Flat Bed) در بازار چگونه است؟

دقیقاً هزینه چاپگر فلت بد (Flat Bed) برای شما چقدر است؟ همانطور که اشاره کردیم، چاپگرهای فلت بد با فرمت بزرگ می توانند قیمت بالایی داشته باشند، بنابراین مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی برای سرمایه گذاری خود به دست می آورید.

درست مثل هر ابزاری که می خرید، قیمت از هر مارک به مارک دیگری نوسان خواهد داشت و هزینه بالاتر ممکن است لزوماً به معنای تجهیزات بهتر نباشد. قیمت نیز بسته به اندازه چاپگر مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود. چاپگرهایی با عرض حداقل 10 اینچ، چاپگرهای فلت بد (Flat Bed) با فرمت بزرگ یا فرمت فوق العاده بزرگ در نظر گرفته می شوند. این مدل ها قیمت بالاتری نسبت به چاپگرهای فلت بد کوچک دارند.
تحقیق در مورد بهترین تولید کننده برای محصولی که مد نظر شماست به شما کمک می کند نام تجاری مناسب خودتان را پیدا کنید و از آنجا می توانید مدل چاپگر فلت بد (Flat Bed) را با قیمتی که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.

 

2- چرا به این چاپگر احتیاج دارید؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما می توانید گزینه های چاپگر خود را بررسی کنید. شاید تجهیزات فعلی شما منسوخ شده باشد یا بخواهید برای تقویت ظرفیت تولید خود، ماشین دیگری را به این ترکیب اضافه کنید. یا ممکن است پس از سال ها برون سپاری شخص ثالث یا گرفتن خدمات از شرکت های دیگر، شما در نهایت آماده خرید دستگاه چاپ فلت بد بزرگ خود باشید.

اگر این اولین دستگاه چاپگر فلت بد شماست  و اگر هدف نهایی شما این است که بعد از برون سپاری گام در تولید بگذارید، انتقال به چاپگرهای فلت بد UV پر از گزینه هایی با قیمت های مختلف خواهد بود. یافتن مدل مناسب برای برنامه های چاپی و نیازهای تجاری خود دلیل اصلی برای یافتن یک توزیع کننده است که یک شریک واقعی با دانش بنیان قوی در مدل های مورد نظر شما باشد. نه تنها باید به شما کمک کنند تا شما را در انتخاب صحیح نیازهای فعلی شغل خود راهنمایی کند، بلکه اگر این نیازها در آینده تغییر کند ممکن است گزینه های بیشتری را فراهم کند و به شما کمک کنند از ضررهای مالی قابل توجهی جلوگیری کنید.

 

3- قرار است اجاره کنید یا خریداری؟

مانند هر سرمایه گذاری بزرگ، اجاره و خرید مزایا و معایبی دارد. وضعیت مالی شما ممکن است شما را در یک جهت تغییر کند، اما شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد مزایا و معایب هر گزینه را بسنجید.

خرید کامل چاپگر در کوتاه مدت با کمترین هزینه و سریع ترین روش انتخاب شما را به خود اختصاص می دهد، در حالی که به عنوان مثال اجاره اغلب یک روش سریع تر برای تهیه تجهیزات در مقابل تأمین مالی از طریق بانک است. از طرف دیگر، سهولت اجاره می تواند با نرخ بهره جبران شود. تأمین مالی، اگرچه فرآیند طولانی تری است، اما می تواند نرخ های پایین تر و هزینه طولانی مدت مالکیت را ارائه دهد، اما در مورد شرایط قرارداد بازپرداخت شما، اغلب این کار را با انعطاف پذیری کم انجام می شود.

 

4- روی چه محصولی قرار است چاپ کنید؟

یکی از مهمترین عواملی که باید به آن فکر کنید اهداف واقعی تولید شما هستند. قصد چاپ چه محصولی را دارید؟ Fome-cor؟ سینترا؟ اکریلیک؟ دیبوند؟ تابلو با نور پس زمینه؟ نمایشگر؟ محصولات تبلیغاتی؟ بسترهای مورد استفاده شما نوع کف فلت بد را تعیین می کنند که با کیفیت ترین محصول نهایی و بهترین ارزش کلی را برای سرمایه گذاری به شما ارائه می دهد. ویژگی ها و قابلیت های زیر را در جستجوی خود بخاطر داشته باشید:
1. اندازه ی محصول شما چه قدر است؟
2. روی چه متریالی می خواهید چاپ کنید؟
3. آیا از جوهر سفید استفاده می کنید؟

 

5- هزینه ی نگهداری آن چقدر است؟

سرمایه گذاری اولیه ای که در چاپگر انجام می دهید پایان مسئولیت مالی شما نخواهد بود. هنگامی که صاحب اتومبیل هستید، باید در صورت لزوم هزینه سوخت، تعمیر و نگهداری معمول و سرویس آ را در نظر داشته باشید. چاپگر صنعتی نیز نیازهای مشابهی خواهد داشت.
هزینه های اضافی مانند جوهر، مدیا و سایر مواد مصرفی وجود خواهد داشت، نیازی به ذکر نیست هزینه های تعمیراتی در حین کار با آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

6- چه جایگزین هایی وجود دارد؟

در حالی که داشتن چاپگر داخلی، دنیایی از مزایا را به همراه دارد اما فروشگاه های دیگری وجود دارد که هنوز می توانید در نظر بگیرید. بسته به تقاضای شما کار با چاپگر شخص ثالث می تواند یک گزینه باشد، اما احتمالاً قیمت بالایی دارد و شما کنترل کاملی بر محصولات نهایی خود نخواهید داشت. درباره تأثیر برون سپاری خدمات چاپ خود می توانید در این مقاله بیشتر بخوانید.

 

7- آیا به آپشن رول به رول احتیاج دارید؟

چاپگرهای فلت بد برای طیف گسترده ای از محصولات ها ایده آل هستند و باید چاپگر های رول به رول را نیز در نظر گرفت. نوع جوهر در اینجا عامل بزرگی است، زیرا بسترهای فلت بد در درجه اول UV هستند، در حالی که مدل های مختلف رول به رول می توانند از جوهرهای تصعید رنگ، حلال، لاتکس، آبی یا UV استفاده کنند.
اگر به دنبال ماشینی هستید که بتواند هر دو کار را انجام دهد، گزینه های چاپگر ترکیبی بسیاری و لوازم جانبی اضافی از مارک های مختلف موجود است. با این وجود، داشتن هر دو قابلیت تخت و رول به رول در یک چاپگر ترکیبی می تواند سرعت تولید را کاهش دهد زیرا شما همزمان به یک عملکرد محدود می شوید. غالباً یک گزینه اختصاصی چاپگر رول به رول وجود دارد که می تواند از یک چاپگر یکپارچه با قیمت قابل توجهی پایین تر پیشی بگیرد. بنابراین به طور کلی چاپگر های رول به رول معمولا به صرفه تر هستند.

 

8- تجهیزات دیگر شما چگونه ادغام می شوند؟

احتمالاً شما ماشین آلات یا تجهیزات دیگری در خانه دارید، حتی اگر فقط یک دستگاه چاپ فلت بد کوچک باشد. اگر در یک تولیدی بزرگ هستید که دارای مارک های چاپگر متنوعی و مدل های مختلف در سراسر فروشگاه شماست، نرم افزار مورد استفاده شما باید عامل مهمی باشد که باید در نظر بگیرید.

چاپگرهای ماورا بنفش مدرن یا همان UV به نرم افزاری برای پردازش و مدیریت چاپگر (های) و اغلب گردش کار شما نیز نیاز دارند. هر سازنده نسخه مخصوص خود از نرم افزار را خواهد داشت که معمولاً فقط برای مارک آنها در نظر گرفته شده است، اما گزینه های نرم افزاری شخص ثالث متنوعی در دسترس است که می توانند گردش کار را برای چندین چاپگر مدیریت کنند.

 

9- چه چیزهایی فرصت های همکاری محسوب می شود؟

مکانی که تجهیزات خود را از آنجا خریداری می کنید یا از آن اجاره می کنید در واقع عامل بزرگی در تجربه شما با چاپگر محسوب می شود. شما باید در مورد محل خرید چاپگر برای مشاغل خود تصمیم مشابه و عاقلانه ای بگیرید.
شما در حال سرمایه گذاری باورنکردنی در خرید این چاپگر هستید، با این امید که بازدهی خوبی برای تجارت شما داشته باشد. اما اگر به سرویس دهی نیاز داشته باشد چه می کنید؟ اگر نتوانید نحوه عملکرد آن را بفهمید، چه خواهید کرد؟ شما برای پشتیبانی، آموزش مداوم و گزینه های گارانتی به یک شریک قابل اعتماد احتیاج دارید. کیفیت تیمی که با آن کار می کنید به همان اندازه چاپگر واقعی در موفقیت شما نقش دارد. شرکت نوین تاک خریدی مطمئن همراه با پشتیبانی مورد قبول شما عزیزان را فراهم کرده است.

 

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱