مواردی که هنگام چاپ بنر باید برای جلوگیری از آلودگی در محیط کار بدانید:

مواردی که هنگام چاپ بنر باید برای جلوگیری از آلودگی در محیط کار بدانید:

مواردی که هنگام چاپ بنر باید برای جلوگیری از آلودگی در محیط کار بدانید:

محافظت خود، کارمندان، جامعه از آلودگی میتواند چند دلیل کوچک باشد که محیط کا خود را سازگار با تمام مقررات ایمنی کنید. یکی از مهم ترین مناطق ایمنی که معمولا در مغازه یا محیط کار نادیده گرفته می شود،سیستم تهویه محیط کار می باشد.

خطرات بالقوه:

ممکن است برای بعضی از افراد این سوال پیش بیاید که مشکل چیست؟

ما در این محل سال ها بدون مشکل فعالیت می کردیم. نگرانی عمده و اصلی در چاپخانه ها(چاپ های دیجیتالی و ...)خطرات مضر برای سلامتی بدن می باشد که ناشی از ترکیبات آلی فرار است. ترکیبات آلی فرار توسط سازمان حفاظت از محیط زیست به عنوان ترکیبات ارگانیکی که در فعالیت های شیمیایی موجود است،مشخص شده است.

در واقع هرچیزی که بخار می شود و باعث آلودگی هوا می شود را می توان ترکیبات آلی فرار نامید. گازهای فرار می توانند باعث انواع بیماری ها از بیماری سینوس جزئی تا مشکلات جدی تنفسی و سرطان  شوند.

سیستم های تهویه انواع مختلفی دارند که از نوع ساده(ارزان)تا پیچیده وجود دارند که این دستگاه ها براساس میزان بزرگی کار شما و مقدار موادشیمیایی مورد استفاده در کار شما طبقه بندی می شوند. اکثر صاحبان فروشگاه موقعیت خود را باید ارزیابی کنند تا متوجه شوند که نوع سیستم تهویه ای نیاز دارند. همچنین صاحبان چاپخانه ها باید نگران سلامتی کارمندان خود باشند و باید مطمئن باشند که محیط اطراف عاری از هرگونه مواد شیمیایی است. اکثرمردم به این که ممکن است سیستم تهویه هوای مغازه شان به آلودگی هوا کمک کند بی اعتنا هستند.بعضی از مردم از تاثیرات منفی و مثبتی که سیستم تهویه هوای مورد استفاده شان تولید می کنند آگاهی ندارند.

ایمنی تاثیر زیادی روی شرکت یا مغازه یا محیط کار، هزینه های بیمه، غرامت کارگران و ... دارد. شما معمولا مواد شیمیایی را قبل از اینکه به شما صدمه بزند استشمام می کنید. بعضی از آن ها آستانه ی بوی بالایی دارند که از خطرات آینده به شما هشدار می دهند .

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

پرسش و پاسخ "۱" مورد

avatar

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ مجید طاهری

با سلام . اینجانب به اطلاعاتی درباره انواع محلول ها و مرکب ها مورد استفاده در چاپ بنر و خطرات و مضرات آنها از لحاظ سلامت کارگران چاپ خانه و آلودگی محیط زیست نیازمند هستم لطفا در این موارد بنده را راهنمایی نمائید .

avatar

با سلام خدمت شما، برای مطالب ذکر شده می توانید از سایت شرکت و یا سایت وزارت بهداشت استفاده نمایید.


سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱