ملاحظات مربوط به جوهر سابلیمیشن

ملاحظات مربوط به جوهر سابلیمیشن

جوهر چاپ سابلیمیشن نیمه شفاف هستند و در ترکیب چهار، شش و هشت رنگ برای دستیابی به چاپ مورد نظر استفاده می شوند. با این حال، هیچ جوهر چاپ سابلیمیشن با رنگ سفید وجود ندارد. جوهرهایی که دارید باید متناسب با هم ترکیب شوند تا به رنگ های خاص برسند. اگر شما در طرح دارای رنگ سفید باشید، که به عنوان فضایی خالی روی کاغذ ترنسفر شما نشان داده می شود که در آن هیچ جوهر استفاده نشده است.

به طور کلی، هنگامی که به دنبال دستیابی به رنگ های خاص هستید، بسترهای سفید بهترین عملکرد را دارند. شما یک سفید واقعی در خواهید داشت مناطقی از طرح شما که می خواهید سفید می شود و رنگ های باقیمانده همانطور که در نظر داشتید از آب در می آید. اما چون جوهرهای سابلیمیشن نیمه شفاف هستند، رنگ بستر بر روی آن تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، اگر عکسی را روی صفحه ای فلزی یک پوشش پلیمری شفاف فشار دهید، نه یک سفید، همه سفیدهای شما این کار را می کنند و به عنوان رنگ فلز در زیر نشان داده می شود. رنگ های دیگر شما همچنین براقیت فلزی داشته باشید. این می تواند یک افکت خیره کننده ایجاد کند، جایی که نور تصویر را می گیرد و روشن می کند. همچنین ممکن است دیدن جزئیات عکس را به دلیل از دست دادن رنگ سفید مشکل دار میکند.
اگر قرار بود همان عکس را روی صفحه فلزی با پوشش پلیمری سفید فشار دهید، تصویر خیلی بیشتر و پر جنب و جوش و با جزئیات واضح تر به نمایش در می آید. دلیل آن این است که زمینه سفید است و رنگ های تصویر تقویت می شود.

به همین ترتیب، اگر می خواهید یک آرم آبی را روی یک پیراهن صورتی چاپ بزنید آرم ممکن است رنگ بنفش داشته باشد. این به این دلیل است که رنگ صورتی پیراهن با رنگ آبی آرم ترکیب خواهد شد، زیرا آبی مقداری از ویژگی های شفاف آن را دارد.

 

چگونه از چاپ سابلیمیشن برای چاپ روی محصولات استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا گفتیم ، تصعید یک فرآیند سه مرحله ای است: طراحی، چاپ و پرس. اگرچه این یک روش آسان برای چاپ محصولات است، بهترین روشهایی وجود دارد که باید آنها را شروع کنید و سپس با آن ها سازگار شوید تا با تجهیزات خود بهترین کار را انجام دهید.


طراحی:

در این مرحله شما با نرم افزارهای گرافیکی کار می کنید تا طرحی برای محصول خود ایجاد کنید. این ممکن است شامل تصاویر ارائه شده توسط شما برای مشتریان، آثار هنری اصلی که ایجاد یا خریداری کرده اید، عکاسی و سایر اشکال تصاویر دیجیتالی باشد. ما موضوع کار با تصاویر دیجیتالی پوشش می دهیم.

 

چاپ:

نرم افزارهای طراحی محصول چاپ را آسان و کارآمد می کند. چاپگرهای ما به دو قسمت اصلی تقسیم می شوند دسته بندی ها - دسک تاپ و فرمت متوسط - و برای کار با جوهر چاپ، طیف گسترده ای از نرم افزارهای گرافیکی و کاغذ ترنسفر، مهندسی شده اند، نیازی به ذکر نیست نرم افزار Virtuoso Print Manager و چندین مورد دیگر برنامه های RIP. هنگام استفاده از سیستم Virtuoso برای چاپ، می توانید از کیفیت مطلوب چاپ اطمینان داشته باشید.
شما همچنین به کاغذ ترنسفر که توسط آن نیاز دارید طرح های خود را چاپ کنید نیاز خواهید داشت. بهتر است از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید، به عنوان توانایی آن برای آزاد کردن مداوم ذرات رنگ جوهر به در هنگام فشار دادن گاز می شود کیفیت تصویر بسیار تأثیر می گذارد. ما توصیه می کنیم با نمایندگی نوین تاک تماس بگیرید تا کاغذ دلخواه و مورد تاییدتان را تهیه کنید.

 

پرس:

بعدا در این راهنما درباره چاپگرهای خاص بحث خواهیم کرد. در اینجا، ما به روند پرس دادن یک تصویر برای تصعید نگاه خواهیم کرد. برخی از دلایل این واقعیت را شامل می شوند که هر مدیایی متفاوت است - حتی وقتی توسط همان تولید کننده ساخته شده - همانند زیرلایه ها، کاغذها، شرایط محیطی و غیره استفاده معمول از تجهیزات برای محصولات مورد نظر شما یک دوره آزمون و خطا به طول می انجامد.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱