معرفی جوهر مخصوص دستگاه سابلیمیشن

معرفی جوهر مخصوص دستگاه سابلیمیشن

جوهر دستگاه سابلیمیشن این شرکت از چاپ منحصر به فرد با رنگ های زنده و خطوط واضح اطمینان حاصل می کند همچنین این جوهر ها ایده آل برای استفاده در فرآیند انتقال حرارت است. جوهر ما زمان خشک کردن کوتاه تر، رنگ های شدید و استفاده آسان را ارائه می دهد. جوهر دستگاه سابلیمیشن ما که برای همه اهداف چاپ روی انواع مختلف پارچه مناسب است، به راحتی با کاغذ ترنسفر رنگ در چاپگرهای تجاری و همچنین چاپگرهای دیجیتالی قابل استفاده است.

 

جوهر Dye Sublimation Ink

از Dye Sublimation Ink می توان برای چاپ گرافیک و حروف بر روی کاغذ استفاده کرد، سپس به صورت تمیز روی پارچه ها منتقل می شود. به طور معمول، جوهر دستگاه سابلیمیشن با الیاف پلیمر یا روکش پلیمر یا پارچه های پلی استر استفاده می شود. برای چاپ طیف وسیعی از کارهای هنری، تصاویر، آرم ها و عکس ها می توان از جوهر ما به همراه چاپگرهای تصعید و کارتریج استفاده کرد.

برای اطمینان از نتیجه مناسب که انتظارات شما را برآورده کند، ما در شرکت نوین تاک سخت تلاش می کنیم تا محصولی را تولید کنیم که انتظارات شما را برآورده کند. جوهر دستگاه سابلیمیشن رنگ از روش سنتی چاپ از طریق انتقال حرارت با کمک کاغذ انتقال استفاده می کند. در نتیجه روشن است، جوهر سابلیمیشن ما چاپ بسیار خوبی را ارائه می دهد و می تواند برای تعداد زیادی از طرح ها استفاده شود. این که آیا گرافیک شما به رنگ های پر جنب و جوش و یا متراکم ترین رنگ های سیاه احتیاج دارد، جوهر سابلیمیشن رنگ ما با تولید محصول بدون صدا از طریق چاپ، نتیجه مطلوبی را ارائه می دهد که تصویری واضح و گرافیکی پیچیده و دقیق ارائه می دهد.

همانطور که ما با مقالات سابلیمیشن و سایر محصولات خود کار می کنیم، شرکت نوین تاک تلاش می کند تا انجام چاپ سابلیمیشن را برای مشتریان در سراسر جهان آسان تر و مقرون به صرفه کند. جوهر تصعید ما در ۴رنگ اصلی تولید می شود، با استفاده از بهترین مواد ممکن تولید می شود، بنابراین طراحی چاپ شده شما می تواند واضح و واضح باشد و برای هد دستگاه چاپگر شما نیز ایمن باشد.

 

وضوح جوهر

جوهرهای ما به گونه ای طراحی شده اند که در برابر محو شدن رنگ و فرسودگی عمومی مقاومت می کنند و محصولی را به شما می دهند که نه تنها می تواند به راحتی برای چاپ روی پارچه های پلی استر بلکه همچنین روی تعدادی از مواد دیگر که شامل لباس، لباس فرم ، لباس ورزشی و لباس شنا می شود مورد استفاده قرار گیرد.

جوهر های سابلیمیشن ما از همه پروژه های جوهر سابلیمیشن پشتیبانی می کند و با هد مناسب چاپگر، از جمله چاپگرهای سنتی و مدرن از جمله Mimaki ،Mutoh ،Roland و Epson سازگار است، هر کارتریج مطابق با هر چاپگر مختلف تراشه می شود تا چاپ صاف باشد و ما بدون دردسر تراشه های کارتریج را نیز ارائه می دهیم که می توانید با جوهر تصعید شرکت نوین تاک استفاده کنید. کیفیت بالای جوهر های شرکت نوین تاک به شما کمک می کند در هزینه های خود نسبت به جوهر و کارتریج اصلی چاپگر صرفه جویی کنید.

 

جوهر Sublimation Ink

Sublimation Ink معروف به سازگاری و طول عمر بیشتر، محصولی مورد علاقه برای بسیاری از مشتریان تجاری در سراسر جهان است. از آنجا که شرکت نوین تاک تلاش دارد تا محصول ما را در دسترس قرار دهد، اطمینان حاصل می کنیم که قیمت ما کمتر از جوهر های موجود در بازار و با کیفیت بسیار بالا تر باشد. علاوه بر این، از آنجا که استفاده از جوهر ما نیز آسان تر است، این روش مقرون به صرفه در طولانی مدت به ما کمک می کند. با ارائه نتایج راحت تر و سریع تر استفاده از محصول ما منجر به مصرف کمتر از نظر مصرف انرژی و جوهر می شود.

بسته بندی و ذخیره سازی تمام ظروف جوهر در کارخانه بسته بندی شده و بلافاصله به مقصد تحویل داده می شوند. ما در سراسر کشور سالم و سر وقت تحویل می دهیم. از آنجا که تمام جوهر تصعید بر پایه آب است، توصیه می کنیم تمام جوهر در یک منطقه خشک و دور از نور خورشید نگهداری شود. ظروف باید در هوا بسته و مهر و موم شده باشند و همه دسته ها جداگانه نگهداری شوند.


دستورالعمل های چاپ

دستورالعمل ها: گرافیک مورد نیاز خود را انتخاب کنید و آنرا در نرم افزار خود برگردانید تا چاپ به طور مناسب روی کاغذ انتقال منتقل شود.

طبق دستورالعمل های چاپگر خاص خود، باید جوهر در کارتریج جای بگیرد. تمام جوهرهای ما آزمایش شده اند و تقریبا با همه مارک های انتخاب شده سیستم چاپگر با موفقیت کار خواهند کرد. به شما توصیه می شود در صورت نیاز اضافی، از جوهر سازگار برای چاپگر استفاده کنید و همچنین جوهر اضافی را نیز نگه دارید.

جوهر های دستگاه سابلیمیشن شرکت نوین تاک از تمامی استاندارد ها برخوردار است:

- جوهر های با تراکم بالا برای هد های DX5
- جوهر های مناسب برای کار با هد های اپسون
- جوهر های مناسب برای هد های 5113/4720
- جوهر های مناسب برای کار با هد های میماکی
- جوهر تصویب جایگزین برای جوهر اپسون اصل

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱