معرفی تکنولوژی چاپ روی پارچه

معرفی تکنولوژی چاپ روی پارچه

به این راهنمای مفید اطلاعات درباره ی چاپ دستگاه سابلیمیشن خوش آمدید. چه شما تازه وارد زمینه ی چاپ می شوید و چه در حال حاضر از آن استفاده می کنید این اطلاعات از کسانی که خیلی پیش تر از شما فعالیت خود را در زمینه ی چاپ آغاز کرده اند و پستی بلندی های چاپ را خیلی پیش تر تجربه کرده اند و درصدد رفع آن بر آمده انذ گردآوری شده است.
این راهنما با یک مقدمه کوتاه شروع می شود از فرصت هایی که برای دستگاه سابلیمیشن در دسترس شما است و دیگر فناوری های سابلیمیشن. سپس متریال های مختلف را کاوش می کنیم و مشتریان موفقط را مورد بحث قرار می دیم که در زمینه ی سابلیمیشن موفق بوده اند.
بدون شک، چاپ سابلیمیشن یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد طیف کاملی از رنگ برای محصولات شخصی در صورت نیاز است. با چاپ دستگاه سابلیمیشن جوهر افشان، شما می توانید بر روی طیف وسیعی از پارچه چاپ کنید و سطوح پوشش داده شده در بسیاری از عرض ها و طول، از جمله پارچه های کششی ورزشی ، بوم سنگین ، بازدارنده های آتش و فوق العاده سبک صدا چاپ شود علاوه بر این منسوجات، می توانید بر روی طیف وسیعی از سطوح سخت نیز چاپ بگیرید متریالی مثل: مانند چوب، فلز، پلاستیک، شیشه و سرامیک. این یعنی شما می تواند طیف وسیعی از محصولات را ارائه دهد از جمله پرچم ها، بنرها، لباس های ورزشی، لباس مد، دکوراسیون داخلی و هدایای تبلیغاتی.

 

مراحل داشتن یک چاپ سابلیمیشن

اینجا به معرفی مراحل داشتن یک چاپ دستگاه سابلیمیشن خوب اشاره می کنیم:

قدم اول: جوهر(جوهر مخصوص دستگاه سابلیمیشن رنگ) روی کاغذ ترنسفر چاپ می شوند کاغذ به صورت آینه ای چاپ می شود.

قدم دوم: بعد به یک پرس حرارتی یا یک کلندر (مناسب برای آن) نیاز داریم. بستر چاپ شونده یک پارچه پلی استر یا ماده ای است که از قبل با پلی استر پوشش داده شده است: شامل شیشه، فلز، چوب، پلاستیک و سرامیک. طرح مورد نظر شما روی کاغذ چاپ می شود سپس فشار و گرما با استفاده از پرس حرارتی یا کلندر (معمولا با درجه ی 180-200 درجه سانتیگراد به مدت 35-60 ثانیه) اعمال می شود.

قدم سوم: محصول شما هنگامی حاضر است که کاغذ را از روی سطح چاپ شونده بردارید در صورتی که هیچ نیازی به خشک شدن آن نباشد.

 

چرا فقط روی پلی استر می توان چاپ زد؟

پلی استر یک نوع پلاستیک است، بنابراین در صورت کافی بودن گرمای اعمال شده، شروع به ذوب شدن می کند ، اجازه می دهد منافذ باز می شود هنگامی که گرم می شود، جوهر سابلیمیشن به گاز تبدیل می شود و سپس این گاز می تواند وارد منافذ باز شود این بدان معنی است که امکان انتقال بهتر جوهر به پارچه پلی استر یا سطح سخت با روکش پلی استر فراهم می شود. ممکن نیست برای موادی مانند پنبه، کاغذ، چوب یا پشم، که سوزانده می شود و وقتی در معرض گرما قرار می گیرند شروع به آب شدن می کنند چاپ دستگاه سابلیمیشن انجام شود.

اما، نگران نباشید، انتخاب های شما فقط به 100٪ پارچه های پلی استر محدود نمی شود. همانطور که قبلا اشاره کردیم ، سطوح چاپ شونده و مواد بسیاری هستند که با پلی استر پوشانده شده اند. به دلیل وجود داشتن اسپری های پلی استری بسیاری از این مشکلات را حل کرده است.
چاپ دستگاه سابلیمیشن یکی از سریع ترین و اقتصادی ترین روش های چاپ پارچه است. و در حال حاضر فرصت خوبی برای اراِئه خدمات مناسب برای مشاغل می باشد مخصوصا در صنعت پوشاک تمایلات فشن و مد این روش چاپ را خاص و جایگاه آن را مستحکم می کند. چاپ دستگاه سابلیمیشن پیوسته در حال ایجاد فرصتهای جدید مهیج در زمینه محصولات پارچه ای و منسوجات می باشد.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱