راه ها و ترفندهای چاپ سابلیمیشن

راه ها و ترفندهای چاپ سابلیمیشن

با وجود خطاها و اشتباه هایی که در حین کار رخ می دهد شما تمام باگ های سیستم تان را پیدا می کنید و بهترین روش برای کار با دستگاه سابلیمیشن را پیدا می کنید.

 

حرارت دستگاه پرس و تنوع سطوح چاپ شونده

به دلیل تغییرات بسترها و پرس های حرارتی، تنظیمات پیشنهادی پرس حرارت ممکن است برای محیط شما متفاوت باشد. یک تنظیمات استاندارد برای زمان ، دما و فشار توصیه شده است اما این در همه ی موارد ثابت نیست.
برای رسیدن به بهترین نتیجه ، تنظیمات مختلف دما/فشار را آزمایش کنید تا یکی از بهترین ترکیبات را با لایه زیرین خود پیدا کنید. برای دیدن تأثیر آن در عملکرد دستگاه هر بار فقط یک پارامتر را تغییر دهید. به یاد داشته باشید به وجود آوردن تغییرات بزرگ در پارامترها ممکن است منجر به تصویربرداری با کیفیت پایین شود. همچنین، زمان ها، دما و فشارهایی که امتحان می کنید، ثبت کنید برای محصولات خاص عملکرد را ایجاد می کند، بنابراین می توانید به راحتی هنگام تولید یک کالای خاص به آنها مراجعه کنید.
برای اطمینان از درجه حرارت دقیق، کالیبراسیون پرس حرارتی شما توصیه می شود. برای این روش، از نوارهای تست دما را استفاده کنید زیرا دقت بیشتری نسبت به استفاده از اسلحه با درجه حرارت مادون قرمز دارند.

 

کاغذهای و سطوح چاپ شونده ی توصیه شده

همیشه از کاغذ و بسترهای توصیه شده برای انتقال تصعید استفاده کنید - تغییرات در کیفیت کاغذ و بستر منجر به تغییرات در چاپ و کیفیت محصول نهایی می شود. هنگامی که از انتخاب کاغذ خود راضی شدید ، تا زمانی که کار می کنید از همان کاغذ استفاده کنید مگر اینکه از کیفیت و قیمت مناسب تر آن استفاده کنید. کاغذهای مختلف می توانند تأثیرات متفاوتی بر رنگ داشته باشند ، بنابراین باید با برندی که از آن خریداری می کنید سازگار باشید.


چاپ همپوشانی ها و حاشیه های تصویر

معمولا سایز تصویر قابل چاپ خود را ۱.۴ اینچ بزرگ تر در نظر بگیرید تا جا برای خطا داشته باشید.

 

از داغ شدن بیش از حد جلوگیری کنید

دمای بالاتر به طور کلی به زمان کمتری نیاز دارد، که به جلوگیری از سوزاندن کمک می کند. سوزاندن هنگامی اتفاق می افتد که بستر و کاغذ ترنسفر برای مدت طولانی بیش از حد داغ می شود و منجر به قهوه ای شدن کاغذ، تاری تصویر، انتقال ناقص و سایر موارد مشابه می شود.

 

قابل شستشو کردن تصویر

یک ترکیب کافی دما / زمان نمی تواند مانع انتقال کامل جوهرهای دستگاه سابلیمیشن به زیرلایه شود، که این امر باعث می شود سپس ممکن است شسته شده به نظر برسد. سعی کنید دما و  یا زمان خود را افزایش دهید تا انتقال کاملتری داشته باشید.

 

خنک کردن موارد متعالی

پس از انتقال تصویر به بستر، بلافاصله کاغذ ترنسفر را در حالی که گرم است بردارید. هنگامی که کاغذ خنک شد، ممکن است به بستر بچسبد. موارد منتقل شده را با چیز دیگری روی هم نگذارید تا زمانی که کاملا سرد شوند. هر باقیمانده کاغذ بر روی بستر پس از انتقال می تواند با الکل ایزوپروپیل پاک شود.

 

از الگوهای نرم افزاری استفاده کنید

الگوهای نرم افزاری ایده خوبی برای لایه های زیرین است که مرتبا ایجاد خواهید کرد، مانند کاشی و پد ماوس معمولا می توانید الگوها یشان را از نرم افزار بارگیری کنید. طراح آنلاین، همراه با تمام سیستم های Virtuoso، دارای الگوی اکثر انواع محصولات موجود برای طراحی فوری الگوهای جدید ماهانه اضافه می شوند.

 

دستگاه پرس خود را تمییز نگه دارید

محافظت از پد لاستیکی که به قسمت پایین پرس حرارتی متصل است مهم است. همین امر در مورد پد لاستیکی موجود در یک لیوان پرس نیز صدق می کند. پوشش پد را با یک کاغذ محافظ، یک حوله کاغذی یا یک ورق تفلون انجام دهید از جذب جوهر سابلیمیشن در آن جلوگیری کنید.

 

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱