دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

دستگاه لیزر حکاکی چیست؟

دستگاه های لیزر بیش از 20 سال است که در ساخت پازل و دیگر محصولات مشابه کاربرد دارد. امروزه تغییرات زیادی در این صنعت ایجاد شده است ولی یک چیز ثابت مانده است، تولید کنندگان محصولات تبلیغاتی هر روزه دلایل زیادی برای استفاده از لیزر حکاکی برای بادوام بودن کیفیت محصولات خود و رضایت مشتری پیدا می کند.

دستگاه لیزر حکاکی مزایای زیادی نسبت به روش های سنتی دارد. با استفاده از یک پرتوی نور به عنوان ابزار، بدون هیچ تماسی با قطعه کار باعث تمیز بودن حکاکی و وجود هیچ گونه ساییدگی و پارگی در قطعه کار می شود. احتمال این که قطعه کار خراب شود خیلی کم است. این دستگاه ها هیچ گونه مواد سمی را تولید و مصرف نمی کند در صورتی که امکان این که این مسئله در دیگر روش ها وجود داشته باشد ،دارد.

لیزر حکاکی ، توانایی حکاکی روی اجسام و مارک کردن آن ها را به صورت تمیزدارد و ماندگاری حکاکی روی قطعه کار توسط این دستگاه ها به صورت دائمی می باشد.

دستگاه های لیزر معمولا سرعت بالاتری نسبت به روش های سنتی دارند و همچنین امکان استفاده روی طیف گسترده ای از محصولات متنوع را دارد. همچنین این دستگاه ها توانایی برش ورقات نازک را به خوبی حکاکی روی آن ها دارد.
دستگاه های گذشته ،بزرگ،دست و پا گیر و یادگیری سختی داشت و به طور مداوم نیاز به شارژ کردن دوباره ی گاز درون تیوپ داشت. در حالی که امروزه دستگاه ها اپراتوری و یادگیری آسانی دارند.تجهیزات امروزه تا حد زیادی تکامل یافته ی تجهیزات گذشته می باشد.

دستگاه های لیزر نسبت به آغاز ورودشان به عرصه ی صنعت قیمت بسیار پایین تری دارند ،ولی هنوز هم در کل تکنولوژی گران قیمتی است.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱