اهمیت تطابق دستگاه سابلیمیشن با دستگاه پرس

اهمیت تطابق دستگاه سابلیمیشن با دستگاه پرس

در آغاز کار شما یک دستگاه سابلیمیشن دارید اما نمی دانید چه دستگاه پرسی برای کار شما مناسب است. انتخاب ها و گزینه های فراوانی برای شما وجود دارد اما انتخاب دستگاه پرس کار ساده ای نیست. بیشتر انتخاب شما به محصولی که تولید می کنید و کاربردی که برای شما خواهد داشت دارد در ضمن باید در خرید دستگاه پرس به هزینه ی دستگاه نیز توجه کنیم.

پرس های حرارتی برای کاربردهای خاص طراحی شده اند و در همه سبک ها ، اندازه ها و برچسب های قیمت بسیار متفاوت وجود دارند. نکات زیر برخی از مهمترین نکاتی را که باید هنگام خرید یک پرس گرمایی برای ترکیب با چاپگر تصعید رنگ استفاده کنید، بیان می شود.

 

باید به طور دقیق تحقیق کنید

چرا باید در فناوری چاپ سابلیمیشن با کیفیت بالا که محصولی با کیفیت بالا تولید می کند، سرمایه گذاری کرد تا فقط در یک فشار گرما ارزان قیمت مصالحه کنید و خود را به پای خود شلیک کنید؟ اگر تصمیم خود را صرفاً بر روی قیمت محصول تنظیم کنید ممکن است در طولانی مدت پشیمان شوید. خواه به دنبال یک پرس گرمایی با فرمت کوچک یا با قالب بزرگ هستید، مدل های ارزان قیمت به راحتی کیفیت ساخت یا سطح گرما و فشار پایدار را که برای تولید نتایج حرفه ای هنگام انتقال طرح مورد نیاز است، ارائه نمی دهند.
برخی از پرس های ارزان قیمت، از چرخش و گرمای تخت دارای بلوک های بخاری نازک ساخته شده از مواد نازک هستند که سریع گرم می شوند اما خیلی زود نیز سرد می شوند و برای زمانی که بخواهیم دستگاه گرمای خود را حفظ کند قادر به گرم شدن نیستند. در حالی که گرم شدن دستگاه با صفحه سنگین مدت بیشتری طول می کشد اما گرمای خود را به طور مداوم حفظ می کند و اطمینان حاصل می کند که هر پرس از قوام و کیفیت تصویر و رنگ یکسان برخوردار است. هنگام مقایسه پرس های حرارتی، به غرایز خود اعتماد کنید. اگر مدیا ها احساس مقاومت و خوش ساختی نکنند، به احتمال زیاد عملکرد درستی نخواهند داشت.

 

چگونه به دنبال یک دستگاه پرس بی نقص بگردیم

در مرحله اول ، باید در مورد اینکه بازی آخر شما به چه چیزی ختم می شود ، یعنی اینکه چه چیزی را تولید می کنید و قصد تولید چه چیزی را دارید. پرس های حرارتی در اندازه بلوک های حرارتی از حدود 6 در 8 برای یک پرس حرارتی ضعیف تر، حداکثر تا 44 در 66 برابر بزرگتر و بالاتر است. در حال حاضر، شما احتمالا مدیایی به اندازه دسک تاپ برای پوشاک یا سفارشی سازی محصولات یا یک پرس فروشگاهی در نظر دارید که به شما امکان می دهد تا کار خود را در مقیاس بزرگ تر انجام دهید.
اندازه پرس های حرارتی بسیار زیاد و متنوع است. به عنوان یک قاعده، همیشه بهتر است بزرگ تر فکر کنید تا به خودتان امکان گسترش دامنه محصول خود را بدهید. با این حال ، اگر چیزی دقیقا برای سفارشی سازی تی شرت و پوشاک می خواهید، یک پرس بزرگ تخت یا کلندر ممکن است مناسب باشد و متوجه می شوید که یک پرس چرخشی یا پرس کوچک تر برای اندازه های مختلف پوشاک کار آمد تر است. ممکن است دریابید که تعدادی از این پرسهای حرارتی با ابعاد کوچکتر که می توانند توسط چند نفر کار کنند ممکن است برای مدل تولید شما از یک دستگاه با قالب بزرگ موثرتر باشد.


دستگاه پرس ثابت

برای انتقال جوهرهای دستگاه سابلیمیشن، پرس های حرارتی باید تا حدود 400 درجه فارنهایت گرم شوند تا از کاغذ به الیاف پلیمر منتقل شوند. این انتقال باید روان و یکنواخت باشد تا فرآیند به درستی کار کند و انتقال تصویر از یک پرس به پرس دیگر ثابت باشد. ممکن است بعضی از پرس های گرمائی بسیار پیشرفته و مبهم به نظر برسند، اما تحت پوشش ممکن است یک داستان متفاوت داشته باشد.
مسئله دیگر در مورد پرس های گرمایی ارزان تر، داشتن تعداد کمی سیم پیچ بخاری در بلوک های بخاری یا سیم پیچ های بخاری است که خیلی کم قرار گرفته اند. این امر باعث ایجاد لکه های سرد و انتقال ناسازگار می شود. هرچه سیم پیچ بیشتر باشد، سریعتر گرم می شود و هرگونه از دست دادن گرما را بازیابی می کند.
با توجه به اینکه نمی توانید سیم پیچ های بخاری را در یک بلوک بخاری مشاهده کنید، باید تکالیف خود را انجام دهید و مطمئن شوید که از نمایندگی ها یا تولید کنندگان سوالات صحیح را می پرسید و دقت کافی را در مقایسه ماشین آلات برای این ویژگی های دور از چشم انجام می دهید. همچنین به دنبال تفاوت در وات سیم پیچ های بخاری باشید که بر ثبات گرما نیز تأثیر می گذارد. در نظر داشته باشید که وات بالاتر همیشه بهتر است.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱