انواع دستگاه پرس

انواع دستگاه پرس

دستگاه پرس های clam

دستگاه چاپ پارچه جمع و جور مخصوص چاپ تی شرت متداول ترین دستگاه پرس حرارتی است و برای انتقال به لباس و وسایل کوچک مانند کاشی و اجسام ریز فلزی استفاده می شود. این همچنین برای تولید اثبات رنگ پارچه قبل از چاپ کامل استفاده می شود. دستگاهی عالی برای افرادی که به دنبال سفارشی سازی تی شرت، پیراهن های بافتنی و لباس های ساده هستند. بسیار دستگاه کار آمدی می باشد، اما از نظر دامنه محصول محدود است.


دستگاه پرس چرخشی

نوسان بالاتر با فشار بیشتر از فشار clam، برای کار با سطوح چاپ شونده با ضخامت های مختلف طراحی شده است . این دستگاه تنظیم و عملکرد پیشرفته تری دارد که همیشه صفحه را در برابر رسانه های چاپ شده مسطح می کند. بیشتر پرس های دوربرگردان با سطوح چاپ شونده با ضخامت حداقل 1 اینچ کار می کنند و به کاربران امکان می دهند تا گرمای بیشتری را به سطوح چاپ شونده دیگر مانند پلاک و قاب عکس انتقال دهند. عملکرد چرخشی دستگاه همچنین از "سوختگی بند انگشت" و سایر مشکلات مرتبط با پرس های clam جلوگیری می کند.


دستگاه کلندر

بر خلاف سایر پرس های حرارتی نشان داده شده در این مقاله، پرس های دستگاه چاپ پارچه کلندر بلوک حرارتی ندارند.
پرس های کلندر با اندازه متوسط در عرض های حدود 65 تا 70 در دسترس هستند. برخی از آن ها طرح های ساده چاپ شده شده با رول و برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که قطعات پارچه از قبل برش خورده را می توان به صورت جداگانه روی آن ها چاپ زد.
پرس های گرمایشی کلندر برای کاربرانی که می خواهند در پوشاک برش / دوخت، دکوراسیون کار کنند، ایده آل است. با این وجود نمی توان از آن ها برای سطوح چاپ شونده ی سخت استفاده کرد. قیمت ها بسیار متفاوت است و بیشتر هزینه ها به الکتریکی یا روغنی بودن آن و با توجه به اندازه رول ها بستگی دارد - رول بزرگتر به معنی هزینه بالاتر است. با این حال، رول بزرگ تر به معنای تولید بیشتر و خروجی سریع تر است. برخلاف پرس های حرارتی کوچک تر، پرس های کلندر نیاز به یک خروجی برق 240 ولت دارند.


انواع دستگاه پرس کلندر

دستگاه چاپ پارچه کلندر یا پرس های کلندر در مدل های زیر در دسترس است:

- الکتریکی

در نظر گرفته می شود که این بیشتر یک کلندر سطح پایین است که هزینه کم تری دارد اما هنوز هم می تواند به نتایج حرفه ای برسد. برخلاف نسخه ی روغنی، هوا در درام الکتریکی گرم می شود که باعث می شود سریع تر گرم شود و سریع تر سرد شود. چیزی که اگر شما یک تجارت کوچک اما کارآمد برای تصعید رنگ را اداره می کنید می تواند یک مزیت باشد.


- روغنی:

نسخه ی روغنی که با تولید حرفه ای تصعید رنگ همراه است، یک کلندر گران قیمت تر است که برای راه اندازی آن به کمپرسور هوا احتیاج دارد. این مدل ها در مدل های تولیدی با حجم متوسط تا زیاد ، از پرس های اندازه مغازه گرفته تا انواع صنعتی موجود هستند. داغ شدن روغن در درام های آن ها بیشتر از هوای همتایان الکتریکی آن ها است، اما آن ها گرما را برای مدت طولانی به مراتب بهتر حفظ می کنند و از قوام فشار دهی بسیار بهتر اطمینان حاصل می کنند.


- پرس فلت بد:

پرس های فلت بد یا دستگاه چاپ فلت بد به طور معمول دارای یک سطح رومیزی سفت و سخت است که از انتقال بر روی اشیا جامد مانند ورق فلز، چوب، کاشی و سرامیک، تشک کف، کاشی های فرش و پارچه های کوچک برش خورده را پشتیبانی می کند. آن ها همچنین برخی از بهترین ماشین آلات برای چاپ تی شرت های "همه جانبه" و سفارشی سازی پوشاک هستند. پرس های تخت نیز به یک پریز برق 240 ولت نیاز دارند.


انواع پرس های فلت بد

- پنوماتیک

پرس های پنوماتیک گرانتر از پرس های دستی هستند. کاربران همچنین برای کار با آن ها به کمپرسور هوا احتیاج دارند. با این حال، داشتن یک فشار پنوماتیک کار را بسیار اتوماتیک تر و بدون هندزفری می کند، کاربران را قادر می سازد کارها را با سرعت فوق العاده و با لمس یک دکمه تنظیم و فشار دهند. کاربران می توانند دستگاه را تنظیم کرده و از دستگاه دور شوند، نه اینکه در کل فرآیند فشار دادن کنار دستگاه بایستند.


- دستی

بعضی از کاربران پرس های گرمایی تخت سنتی را که کمی بیشتر به کنترل نیروی انسانی نیاز دارند، نسبت به عمل فشار واقعی ترجیح می دهند. علی رغم نداشتن ویژگی های خودکار یک مدل پنوماتیک، اکثر مدل های تخت دستی توصیه شده، فشار، زمان بندی و ویژگی های خود بارگیری را ایجاد می کنند تا حک یک عملکرد نیمه دستی باشد که تا حدی به کنترل انسان احتیاج دارد.


- دستگاه پرس وکیوم

دستگاهی با عملکرد خلا اجباری هوا که طرح های انتقال را به اطراف قاب های تلفن های هوشمند، صفحات سرامیکی، قاب ها و سایر موارد با شکل نامنظم می پیچد. آنها از Policrom در مدل های دسکتاپ و اندازه فروشگاه موجود هستند و به فیلم انتقال ویژه ، به علاوه یک وسیله خاص برای تصعید نیاز دارند. اگر می خواهید طیف وسیعی از موارد خالی را سفارشی کنید، این دستگاه ایده آل است.


دستگاه چاپ بر روی کلاه و لیوان

اگر می خواهید به لبه ی کلاه های بیس بال یا لیوان ها طرح اضافه کنید، پرس های مخصوصی برای هر دو موجود است. آنها برای انجام یک کار کاملاً خوب طراحی شده اند و برای همه کاربرانی که می دانند چه چیزی می خواهند چاپ کنند و برای انجام آن نیاز به دستگاه خاصی دارند، که پرس های گرمایشی مناسبی هستند.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱