استفاده از نرم افزارهای گرافیکی برای چاپ سابلیمیشن

هنگامی که پای محصولات تولید شده ی شما به میان می آید، دو عامل بسیار مهم است یکی هزینه ی مواد خام و یکی وقت شما. وقت شما صرف چاپ تصویر، آماده سازی بستر، پرس محصول و خنک سازی سطح چاپ شونده می شود.
به هر حال، قبل از اینکه هر یک از این گام ها را بردارید، باید طرح گرافیکی دستگاه سابلیمیشن را آماده کنید. اگر ندانید که طرح مورد نظر خود را چگونه طراحی کنید هم زمان خود را هدر داده اید هم پول خود را برای طراحی طرح خود به یک سازمان دیگر می دهید.
برای این کار علاوه بر کلاس هایی که برای یادگیری طراحی وجود دارد، راه هایی نیز وجود دارد که خودتان بتوانید توانایی های طراحی خود را افزایش دهید. یکی از اصلی ترین مسائلی که پس از باز کردن اپلیکیشن طراحی خود به خصوص پس از باز کردن نرم افزار CorelDRAW یا Adobe برای اولین بار، این است که شما هرگز از همه ویژگی های موجود در مجموعه نرم افزار شما استفاده نخواهید کرد. نرم افزار طراحی گرافیک برای طیف وسیعی از کربردها نوشته شده است در نظر داشته باشید صرف اینکه نرم افزار شما می تواند هزاران کار طراحی را انجام دهد، به این معنی نیست که باید همه آنها را یاد بگیرید.

 

معروف ترین نرم افزار هایی گرافیگی

نرم افزارهای گرافیکی معروفی در این زمینه وجود دارد که تمام کاربرد های اولیه را دارا هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

• CorelDRAW (Raster and Vector)
• Adobe Photoshop (Raster)
• Adobe Illustrator (Vector)


همانند سایر تولیدات چاپی، برای تولید محصول با کیفیت بالا، باید با یک تصویر با کیفیت بالا شروع کنید. اینجا به چند مرحله برای استفاده از نرم افزارهای طراحی اشاره می کنیم.


- یک زمانی را روزانه به یادگیری اختصاص دهید

برای اینکه در یک زمینه یادگیری داشته باشید باید آن را به صورت روزانه تمرین کنید. حداقل نیم ساعت در طول روزتان را به نشستن پشت سیستم و آشنا شدن با نرم افزار طراحی خود اختصاص دهید. با قسمت toolbarنرم افزار خود آنا شوید و دستورالعمل هایی که روی آن ها نمایان می شوند را مطالعه کنید. youtube نیز فیل های آموزشی بسیاری در زمینه ی یادگیری این نرم افزارها دارد.


- عضو انجمن های آنلاین شوید

خوب است که برای خود کسانی را داشته باشید که وقتی گیر می کنید یا به یاد نمی آورید که چطور کار کنید از آن ها کمک بگیرید. پیوستن به یک انجمن آنلاین را در نظر بگیرید که می توانید به تجربیات صدها نفر دیگر از افراد دیگر دسترسی داشته باشید. انجمن های زیادی برای انتخاب وجود دارد و آنها اغلب مختص یک فناوری هستند (به عنوان مثال دستگاه سابلیمیشن، گلدوزی، حکاکی، چاپ روی صفحه و غیره). اگر شما عضو انجمن صنفی هستید، آنها اغلب دارای انجمن آنلاین هستند.


- برای طراحی هایتان هدف در نظر بگیرید

آیا ایده ای برای یک طراحی دارید؟ آیا همیشه دوست داشتید یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید؟ اهداف کوتاه و قابل دستیابی را برای خود تعیین کنید، سپس پشت کامپیوتر بنشینید و یاد بگیرید چگونه می توان به آن هدف رسید به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه متن را به دور یک دایره یا اشکال دیگر بپیچید.

مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که دلسرد نشوید. همه باید از جایی شروع کنند، و با کمی تمرین شما می توانید مجموعه مهارت های خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید. به یاد داشته باشید که نرم افزار طراحی شما ابزاری برای ایجاد درآمد است. درست همانطور که برای حکاکی، گلدوزی و ... باید زمان صرف یادگیری در این زمینه کنید تا به میزان تخصص مورد نیاز برای تولید محصول برسید.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱