کاربردهای چاپ سابلیمیشن

کاربردهای چاپ سابلیمیشن

تولیدکنندگان مختلف به طور فزاینده پارچه ها را به جای گرافیک های سنتی مبتنی بر PVC انتخاب می کنند. به همین ترتیب کلیه ی تولید کنندگان باید از موارد آن آگاه باشند. در ادامه کاربرد چاپ سابلیمیشن و دلایل محبوبیت این نوع چاپ را برای شما شرح می دهیم. 


دلایل این روند چیست؟

یک دلیل آن محیط زیست است و ذات پارچه است. پارچه ها سریعتر خراب می شوند و می توانند بازیافت شوند.

دلیل دیگر زیبایی شناسی است. پلی استر سفید بسیار قابل توجه است و وقتی در کنار رنگ های دیگر قرار می گیرد ظاهر کاملا قابل توجهی درست می کند.

دلیل دیگر زیبایی شناسی است. پلی استر سفید پر جنب و جوش بسیار قابل توجه است و نقاط چاپ شده است.

برای خرده فروشان، پارچه های کشیده شفاف جایگزینی ظریف برای مدیا های سنتی است. این شفافیت بسیار زیاد است و برای غرفه های نمایشگاهی نیز مفید است. دیوارهای جامد باعث ایجاد نقاط کور می شوند و دید بازدید کننده را برای دیدن محصولات و استندها محدود می کنند. پانل های پارچه ای شفاف باعث ایجاد فضای بهتری می شوند ساختار بدون پوشش دید و احساس جذاب تر ارائه می دهد.

آگهی های چند متری پلی استر را می توان به راحتی در یک پاکت پیک کوچک تا کرد و بدون خطر صدمه برای مشتریان ارسال می شود. رسیدگی به آنها در محل نصب بسیار آسان است و شستشوی آن نیز بسیار راحت است.

همانطور که قاب ها و سیستم های مدیای مدرن می توانند در هنگام نصب صرفه جویی در قیمت قابل توجهی کنند به راحتی و به راحتی نصب می شود.

برای استفاده کوتاه مدت خارجی (در حدود 6 ماه) کمی دچار تغییر و محو شدگی می شود ولی در سخت ترین آب و هوا در داخل، چاپ ها سالها یکپارچگی خود را حفظ می کنند. تشک های کف در برابر در برابر چکمه های گل آلود، کفش پاشنه دار و حتی شستشوی جت مقاومت می کنند پی مدیا های چاپ شده نیز می توانند.

مقدار زیادی سطح چاپ شونده ی از پیش کوتینگ شده وجود دارد پی شما گزینه های زیادی برای انتخاب بستر دارید. مانند پارچه ها، سابلیمیشن فقط روی پلی استر کار می کند، بنابراین این پیش کوتینگ در برابر حرارت مقاوم است. پلی استر دسته ای از پلیمرها است. این پلیمرها اغلب در تولید قاب گوشی های هوشمند، اسکی و اسنوبرد استفاده می شود پس برای چاپ سابلیمیشن نیز مناسب است.

 

کاربرد چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن کاربرد های بسیار زیادی دارد. از پیراهن های فوتبال، بسکتبال و هاکی روی یخ ، تا پارچه های مخصوص شنا، دو و میدانی با پایه لیکرا و دوچرخه سواری همه و همه اگر از طرح های گرافیکی استفاده کرده باشند قطعا با سابلیمیشن کار کرده اند.
در دهه های اخیر از چاپ سابلیمیشن در خانه های مد استفاده ی بسیاری شده است. برای مثال برای کروات ها روسری ها و پارچه های ساتن و غیره.

برای سال ها، ما پارچه ها را با رنگ های تخت چاپ می کردیم که در بیشتر موراد رنگ ها بیشتر به صورت نقطه ای مشخص می شدند رنگ های CMYK (فیروزه ای، سرخابی، زرد، سیاه) به ندرت مورد استفاده قرار می گرفت.

داشتن وسیع ترین پالت رنگی موجود برای چاپ سابلیمیشن دیجیتال مطمئنا از اهمیت زیادی برخوردار است در مورد چاپ سابلیمیشن ما در محدودیت رنگ هایی قرار می گیریم که قادر به دستیابی صحیح و دقیق به آن ها هستیم.

شارپ بودن و وضوح رنگ چاپ سابلیمیشن را به به تنها گزینه ی مورد انتخاب برای چاپ لباس های ورزشی و چاپ هر گونه پارچه در دنیای مد قرار می دهد.

چاپ سابلیمیشن یکی از سریع ترین و اقتصادی ترین روش های چاپ پارچه است. و در حال حاضر فرصت خوبی برای اراِئه خدمات مناسب برای مشاغل می باشد مخصوصا در صنعت پوشاک تمایلات فشن و مد این روش چاپ را خاص و جایگاه آن را مستحکم می کند. چاپ سابلیمیشن پیوسته در حال ایجاد فرصتهای جدید مهیج در زمینه محصولات پارچه ای و منسوجات می باشد.

مطلب فوق را میتوانید از طریق تلگرام با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید

سوال خود را در اين قسمت مطرح كنيد

جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت ، در خبر نامه ما عضو شوید

شماره تماس ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱

مشاوره تلفنی رایگان ۴۴۲۰۶۳۶۳ - ۰۲۱